Alla inlägg den 3 juli 2013

Av swedenbitch - 3 juli 2013 00:20

Börjar dagen me att jobba ett pass å sen blev de en sväng på akuten...

Ska ta å byta hälsocentral också, då ja int får någon respons från min egen hälsocentra längre :-(
Tråkigt så ja trivs med min läkare där, men int resten av personalen...
Måste verkligen kämpa för att få någon hjälp...
Blev en sväng på akuten ikväll :-( Ryggen värkte alldeles för mycke för att ja skulle kunna klara av att sova
:-/
Har int sövit på 48h å dessutom konstant värk...
Åkte in å förklarade för dem å de hjälpte mig :-) De var trevliga å de gick snabbt också...
Ny medicin å sen hem å försöka sova...
Jobb vänt imorrn. Möte där å förklara situationen för dem.

Trött å slut i både kropp å själ :-(
Längtat till semestern nu faktiskt. Vill ha semester nu så jag får vila upp mig.
Samtal å annat bråk imorrn med hc igen...

Jag är så tacksam för mina vänner, min familj och min underbara Peter.
Tack för att ni finns och förstår.
Ni är guld värda <3
Hade int klarat detta utan er.

Näe, nu kommer gubben me hatt...
Söv gött inatt

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards