Alla inlägg den 30 juni 2013

Av swedenbitch - 30 juni 2013 22:27

Följde med å blev värre idag :'(
Mått så jävla dåligt idag att jag int visste vart ja skull ta vägen...

Trotsade min rinnande näsa, å kliande ögon å begav mig ut. De blev lit bättre, men int mycke..
Hoppas att de blir bättre imorgon då ja få nått annat att tänka på en stund.

Jag vill bara må bra. Känna att jag kan vara där för de som behöver mig. Men just nu kan ja int ens va där för mig själv, så hur ska ja kunna vara där för någon annan? Jag försöker att lyssna på de som betyder mest för mig, men ibland vet ja int om ja hjälper elr om skälper dem :-(

Hoppas på att de blir bättre i alla fall...
Sommarn har knappt börjat å ja e dessutom less på den också.
Jag vill så mycke, men det är bara att gö de bästa av situation och bita ihop.

Jag älskar min Peter så oerhört mycket. Jag vet att detta är rätt. Det pirrar i magen varje gång jag är med han. Små fjärilar som flyger runt...
Lika förälskad nu som jag var när vi åt middag första gången :-)
Han är underbar, snäll, rolig, söt och omtänksam <3

Näe, dags å söva kanske...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards