Alla inlägg den 29 juni 2013

Av swedenbitch - 29 juni 2013 22:31

Va less jag är nu alltså :-( Det bara rinner å rinner å kliar å svider :'(
Less på detta nu... Vrf kan ja int få vara frisk för??? Är det pollen? Är det en vanlig förkylning som int släpper??
Va faen är fel??

Jag vet int hur mycke mer ja orkar faktiskt. Huvvet värker å ryggen tar dö på mig... Gräv ner mig nu istället för senare...
Jag vet att de är mycke klagan, men va faen, ja har väl rätt att gö de me. Kan int bara vara bra heller...

Saknar min underbara... Visst, vi spenderade några timmar tillsammans idag och jag vet att det är bra å vara ifrån varandra och få en chans att sakna varandra.
Men jag vill ha han nära mig. Känna hans närhet och pussa å krama honom.

Men varför får ja då känslan att ja stöter bort det bästa som hänt mig??

Näe, fortsätta titta på filmen, njuta av mitt godis å min cola :-)

Av swedenbitch - 29 juni 2013 17:38

Har spenderat större delen av dagen med underbaraste :-) Va ner på marknaden en sväng...
Träffade mamma å syrran där också.
Brorsans fru å deras barn fick en hälsning också :-)

Nu e ja hemma å näsan rinner igen :-/
Trodde jag blivit bättre, men int då :-( Jobbigt är det och jag vet int hur jag ska göra med detta... Ont i halsen gör de också :-/ Talade me läkarn igår å de misstänkte att de va nå fel på halsen... Så ja skulle helst vara tyst för att den skull kunna läka. Men ni som känner mig vet att jag har svårt att hålla tyst...

Ska ner i ett bad om en stund å invänta Peter som skull ev komma förbi igen :-)

Näe...
Ha de bäst

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards