Alla inlägg den 28 juni 2013

Av swedenbitch - 28 juni 2013 22:20

Men de kan ju int bli värre eller hur...
Jag försöker att göra de bästa av situationen och kan int gö så mycke mer än va ja redan gör. Jag kan int trolla med knäna, men de skull va bra å gö de just nu

Vrf ska tankarna komma på kvällarna för?? De vore bättre om de kom på dagarna istället, för då had man kunnat diskutera det på ett annat sätt.
Men ja tro ja kommer att sova gott inatt ändå....

Har värk idag å de vill ja helst slippa, men ja vägrar att ta medicin också, då det leder mig in på fel spår :-/ Jag står ut med smärtan för att slippa de andra...
Tar medicin när jag verkligen, verkligen behöver...

Imorgon blir de en sväng te marknaden tro ja :-) Se om man hitt nått spännande :-) Skull behöva en ny väska å de brukar ha ganska snygga där...

Tack för att du finns...

Puss

Av swedenbitch - 28 juni 2013 12:10

Vad var det som gick fel egentligen?? Varför blev det såhär?? Jag förstår helt enkelt inte :-/
Jag är så förbannad att det int finns ord för det.
Jag försöker å försöker, men de bli då bara fel :-(
Hur ska jag klara av denna månad?? Jag vet int ens hur jag ska orka med detta :-(

Men jag får försöka att göra det bästa av det hela och hoppas på att det löser sig...
Man får int ge upp elr får man?? Är det tillåtet att visa att man är svag och att det är tufft?? Får man visa att man är ledsen och trött på allt???
Får man låta tårarna rinna framför dem som betyder mest???

Av swedenbitch - 28 juni 2013 00:33

Börjar ledsna nu på förkylningen
Den har hållt i sig ett tag nu
Jag hoppas den släpper snart

Var iväg te jobbet och jobbade ett tag, sen brakade rösten ur helt.
Kunde knappt prata :-/
Får se hur den är imorgon.
Jag som har svårt att hålla tyst.
Får se om de blir jobb imorrn..
Ska se om ja ev kan få en tid på hc för en koll av lungor å hals.

Det är jobbigt när folk int hör av en säger å man nästan skriker åt dem för att de ska hörs vad man säger.
Spänner hela kroppen för att få fram ett ord :-/

Saknar sällskap ikväll :-(
Känner mig ensam och övergiven.
Förstår int varför de känslorna kom just nu :'(
Saknar mitt hjärta extra mycket ikväll.
Skull verkligen vilja ha honom här.
Få kramas å sedan lägga mig och somna bredvid honom.
Ännu bättre är att vakna upp bredvid honom :-)

Näe, ska försöka å se om ja kan få lit sömn ikväll...

Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards