Alla inlägg den 16 juni 2013

Av swedenbitch - 16 juni 2013 16:46

Då har denna helg gått snart också...
Det har gått fort å int har ja kunnat sovit på dagarna heller :-/ Igår vaknade ja tidigt men bestämde mig för att sova längre än då...
Somnade om efter många om å men..

Var iväg å städade hos en vän igår..
Sen bar set iväg hemåt...
Väl hemma så var jag jättetrött, men kunde int somna :-/
Somnade efter många om å men, men då vaknade ja tidigt imorse :-( Kunde int somna om, så ja begav mig ner på stan en sväng å sen hem å städade av lit...

Så nu e ja hemma å vänt på att klockan ska gå så ja får träffa min underbara Peter :-) Han e den bästa som finns.

Imorrn väntas jobb... Hoppas på att de blir en lugn dag. Jobbigt när de blir för stressigt, de gillas int av magen kan ja säga :-/

Näe, dags å snygga till sig lit, så man e lit söt när man ska träffa underbara Peter <3

Puss puss

Av swedenbitch - 16 juni 2013 00:32

Sömnen har övergett mig ikväll :-(
Trött som faen, men kan int somna ändå...
Oavsett vad jag gör så kan ja int komma te ro :-/
Jobbigt e det då jag känner i hela kroppen att jag skulle behöva sova :-/
Kommer bli en tuff dag imorrn om ja int får sova inatt...
Men sömnen kanske kommer te mig snart..
Jag hoppas på det i alla fall.
Inge roligt å int kunna sova..

Saknar min älskling så oerhört mycket...
Älskar dig av hela mitt hjärta Peter
Du får mig att känna mig hel.
Du är den del som har fattats i mitt liv.
Du gjorde mig hel.
Tack för att du finns och är en del av mitt liv <3

Näe, ska försöka att sova lit...
Natt natt
Puss puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards