Alla inlägg den 11 juni 2013

Av swedenbitch - 11 juni 2013 20:40

Är på underbart härligt humör idag :) Känns som om jag svävar på moln faktiskt...
Jag mår så underbart bra faktiskt :) 

Hade en tuff, men rolig dag på jobbet idag... Jag gjorde det jag skulle å lit till..
Tro de e ganska nöjd, men de lär märkas om de int e nöjda imorgon...


Imorrn börjar jag tidigare, å går hem tidigare :D Kan int bli bättre..
Har underbara kollegor å chef...
Jag försöker att göra alla nöjda på jobbet, men det är int lätt... Blir alltid någon som int blir glad tyvärr..
Kan int gö alla glad, fast man vill det..

Imorgon kör jag igen...Satsar på att få en bra dag imorgon med :)

Med mycket skratt och roliga stunder...


Annars händer de int så mycket i mitt liv just nu...
Ska eventuellt börja träna...Satsa på stranden nästa år...Har tagit kontakt med en personlig tränare i Gävle, så vi får se vad jag får för svar...
Behöver någon som verkligen kan pusha på mig, när jag lägger ner elr känner att jag int orkar nå mer...
Men nu jävlar ska de bli av.. :) Ska se te å lägga om kosten och börja träna mer på allvar...
Jag tränar hemma, men tror att jag behöver en som tjatar lit på en, så man kommer igång riktigt...

Näe, nu ska jag nog slänga mig i soffan en sväng å glöma på teve..
Puss puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards