Alla inlägg den 10 juni 2013

Av swedenbitch - 10 juni 2013 23:15

Då har ja bara 4 dagar kvar innan de e dags för lit ledigt :-)
Helgen ha vart lugnt å fridfull ;-P
Jobbat å försökt att gö ett bra jobb, men int lätt alla gånger...
Spenderade helgen i Bollnäs hos mina katter, Maiden å Diezel...
Grillade, slipade å pratade skit med min vän Marcus :-)
Helt okej helg ändå...

Kom hem te Gävle igår, jobbat idag å nu e ha kissevakt te imorrn :-) Ha gokatten Goliath hos mig, som dock e lit sur för att ja trängs i sänga ;-)
Men vaddå, störst ska ha störst plats ;-P

Iväg å jobb imorrn igen...
Hoppas det är lugnare imorgon, för idag va de en tuff dag...
Men de gick de med :-)

Saknar mitt underbara hjärta så mycket... Tänk va mysigt de skull va å bara få krypa upp i soffan tesammans me han å bara mysa ?
Ge en massa kärlek å få en massa kärlek tillbaka ? Så underbart...
Älskar han så mycket..

Näe, dags för denna toktant å stänga av hjärnverksamheten å söva ;-)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards