Alla inlägg den 2 juni 2013

Why

Av swedenbitch - 2 juni 2013 23:25

I cant believe that you did that to me??
Why do you want to hurt me?
What have I do to you?
I have been your friend
I was there for you when you needed a friend.
I cried when you cried.

Men men, vad göra??
Jag vet vad du går för nu i alla fall. Du kommer int att få vara en del av mitt liv längre.
Kom int å gråt hos mig när dina s k vänner ser vem du verkligen är.

Jag stannar int vid din sida när du blir sårad av dem.
Jag går min väg och lämnar dig kvar.
Du och jag har varit vänner läge, men du väljer att ljuga och snacka skit om mig inför dina "nya" vänner.
Det är så himla dåligt gjort av dig.
Jag fattar int att jag litade på dig. Jag trodde du var min vän, men jag går min väg nu.

Ha ett bra liv...

Av swedenbitch - 2 juni 2013 16:27

Då ska ja te neuro igen. Då blir de 2 av 2 besök där. Får hoppas att de verkligen kan hjälpa mig nu. Börjar ledsna faktiskt. Min läkare kan int hjälpa mig, så mitt hopp ligger hos neurologen.

Är på bättre humör idag än va ja var igår. Då ville ja bara gå under jorden å försvinna :-/ Men kan int va på bra humör jämt heller. Men så sur å grinig som ja va igår, va de längesen ja var...

Annars flyter livet på. Å ja följer med som ett löv i vinden. Hänger int riktigt med i alla svängar ibland, men va gö de. Så länge ja förstår lit av vad som händ så e ja nöjd ;-)

Mina känslor för dig blir bara starkare å starkare ju längre tiden går. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Finns int ord för hur tacksam jag är att ha dig i mitt liv.

Jag sitter här å tänker på dig och saknar dig.

Näe, kanske bloggar senare igen.
Puss

P.s Ni vet hur ni når mig ;-) D.s

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards