Alla inlägg under maj 2013

Av swedenbitch - 3 maj 2013 16:57

Att jag har en underbar familj, en underbar pojkvän och fina vänner :-)
Jag kan int begära mer. Jag känner mig nöjd med tillvaron faktiskt :-)

Jag får snart gå tillbaka till jobbet å bröka igen :-) Ska bli så skönt å få komma tillbaka. Jag har ledsnat på att vara hemma.
Men det som oroar mig är mitt minne :-/
Ska te sjukhuset å göra ett EEG å se så allt e bra i huvvet. Men är ändå nervös för resultatet.

Helgen spenderas hemma :-/ Fortfarande dålig efter i måndags. Men jag hoppas på att vara tillbaka på banan efter helgen.

Lite funderingar som snurrar i huvvet. Beslut som jag måste ta men behöver fundera över först.

Näe, nu ska jag ta mig en en skönt härligt bad å hoppas på att kvällen blir bra :-)
Puss

Av swedenbitch - 1 maj 2013 19:09

Men det kommer ett inlägg nu i alla fall...
Har haft lit att göra de senaste dagarna å lit annat som har hänt, så bloggen har kommit på sidan.
Sitt nu i alla fall å försöker att printa ner lit utav allt som snurrar i huvvet på mig.

Vart hemma nu i två dagar från jobbe, kommer troligtvis att vara hemma resterande dagar av veckan också, då det har blivit lit som gör att jag behöver det.

Men det kommer jag inte att gå in på...
De som behöver veta, vet om vad som hänt.


Idag har de int hänt så mycke...Vart en lugn dag..
Träffat finaste idag :)
Skönt å få vakna bredvid han faktiskt :)
Skull ha de så varje dag nästan.
Ha han bredvid sig på morgonen och även på natten.
Älskar verkligen han så oerhört mycket.

Imorrn blir de te apoteket å hämt lit medicin, å sen blir de å försöka se om man kan bli bättre... :/ 
Jobb vänter nästa vecka å ja hoppas verkligen att ja kan fixa jobbe nästa vecka, för de går int att vara hemma, för jag klättrar på väggarna.
En sväng te läkarn nästa vecka också, då med ryggen. Han ville tydligen ses en sväng, så det är väl lika bra å låt han gö de då.
Ska se va han har å säg denna gång...
Har int speciellt stort förtroende för läkarvården längre, men det är bra att de finns i alla fall..

Näe, nu får ni nöjja er me detta...

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards