Alla inlägg under maj 2013

Av swedenbitch - 10 maj 2013 08:36

Å sista dagen denna arbetsvecka :-)
Jobber te 19.15 å sen hem å slöa resten av helgen.

Mycke som händer å sker idag.
Först jobba å försöka att göra det bra, sen hem å försöka att gö de snyggt hemma :-/ Vilket int kommer att ske. ;-)
Är en riktig stöktant ja ;-)

Jag hoppas på en liten date me finaste i helgen också, fast han ska jobba. Ev att han kommer förbi å söver hos mig, men det lär märkas.

Just nu sitt ja å vänt på tåge te jobbe å ja kommer å vänt te ja få ont i rumpan, då ja va lit tidigt å bänkarna e i t de skönaste som finns ;-)

Näe, ha de bäst å simma lugnt
Puss

Av swedenbitch - 9 maj 2013 22:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av swedenbitch - 9 maj 2013 18:51

Men jag tänker gå emot han på denna punkt. Jag tänker börja med träningen igen.
Jag kan int se ut som jag gör :-/
Dags å gö nått åt de.
Träningen är igång igen å ja kommer att gö så ja kommer att gå ner till en vikt som jag trivs med.
Jag trivs med mig själv nu också, men behöver gå ner i vikt.
Jag ska se te å kunna ha en bikini utan att någon skäms för mig.

Bruden har bestämt sig för att fixa detta :-) Å ja kommer att fixa det!!!

Av swedenbitch - 9 maj 2013 14:34

Å jag njuter :-) Imorrn är det jobb igen å sen ledig hela helgen :-D
Kan int ha de bättre ;-)

Slödag idag. Ligga på söffan å int gö något alls. Kolla på film å bara ha det bra.
Livet det rullar på å ja följer med.
Kärleken är underbar å jag har den finaste å mest underbara pojkvän. Älskar han mer än livet.
Han kompletterar mig.

Jag har turen å ha en sån fin person i mitt liv <3

Puss

Av swedenbitch - 7 maj 2013 05:28

De går min väg nu :-)
Skull va underbart...Men de lär märkas under dagen alt senare i veckan.

Jag tänker int ta ut något i förtid. Man blir bara besviken om de int går vägen. Orkar int me ett misslyckande. Tyck de kan gå bra längre än några månader faktiskt. Känner att ja behöver ha turen på min sida nu, med tanke på allt som vart å hur mycke skit ja har fått stått ut me.

Krigade me läkarn igår å nu ska ja få träffa en neurolog. De tog några år för dem å inse att de kanske int kan lösa detta själv ;-)
Men ja har int mycke övers te sjukvården faktiskt. De säg tt de ska hjälpa en, men de gör de int. De gör bara de som står skrivet å sen får man kämpa själv för att ta sig någonstans :/
Är man då redan dålig, så kanske man int orkar.

Men men, sitt här nu å vänt på tåge te jobbe. Blandade känslor ang detta också. Just nu är det tufft. Får försöka att göra det bästa av situationen.

Puss

Av swedenbitch - 6 maj 2013 12:59

Elr stanna där jag befinner mig?? Det är en fråga som ofta dyker upp hos mig just nu. Jag vet inte hur jag ska göra :-/
Beslutet är svårt att ta...
Vrf kan de int va lätt för?? Ja vill ju bara ha det bra å känna att jag göra något bra.
Jag börjar bli gammal å känner mig int så himla säker på vad jag vill längre.

Det är int lätt å jag vet int hur jag ska göra?? Några tips??

Annars så e det som de e. Huvvet värker å illamåendet är kvar. Får se va läkarn säg idag. Får hoppas på något bra besked i alla fall.

Ska snart bege mig iväg dit å se va som händer.
Puss

Tack för att du finns i mitt liv <3

Av swedenbitch - 5 maj 2013 12:09

På helgen och vardagen kommer med stormsteg. Har dock fortfarande huvudvärk så jag tror ja blir galen :-(
Illamåendet är kvar å verkar int vilja släppa taget :-/

Svårt att få ner något idag faktiskt. Sitter å försöker att få ner nått vettigt men det går int riktigt bra :-/
Har int träffat min älskling på flera dagar. Saknar han så oerhört mycket. Älskar han från djupet av mitt hjärta <3
Får ett leende varje gång jag tänker på honom :-) Han gör mig hel å lycklig. Han kan verkligen få mig att skratta.

Jag orkar int me illamåendet lägre. Blir en tur te sjukhuset imorrn tror ja å se va de kan gö åt detta. Se om de kan ta bort huvudvärken också :-/ För den e riktigt jobbig :-(

Näe, nu behöv ja nått att äta.
Håll tillgodo ;-) Kommentera elr fråga nått
Puss

Av swedenbitch - 4 maj 2013 15:31

Känns som det var igår vi talades vid första gången :-) Men det har gått mycket längre än så.
Du får mig verkligen att må bra. Det går int en dag utan att ja tänker på dig. Du finns alltid i mina tankar.
Du finns även i mitt hjärta.
Älskar dig så mycket...

Tankarna snurrar å livet flyter på. Några tunga beslut som ja måst ta snart, men jag vet int hur jag ska göra?? Sitter fast å vet int hur jag ska göra..
Vill verkligen göra detta, men kommer jag att klara det? Vågar jag göra det??

Näe, här kan ja int ligg hela dagen. Dags å komma ut lit å se va magen å huvvet tyck om de.
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards