Alla inlägg den 28 maj 2013

Av swedenbitch - 28 maj 2013 22:39

Å ja hoppas de kan komma fram till vad som är fel nu :-/
Jag börjar ledsna ganska rejält på detta nu faktiskt. Vill få ett svar och ett riktigt utlåtande på vad som är fel. Få ett svar på vad jag får göra och inte göra.

Dit igen på måndag och då få träffa en neurolog. Å se vad de kan komma fram till.

Ska försöka sova några timmar inatt i alla fall å sen får ja se hur go å gla jag är imorrn...Vet att ja blir lättretlig när jag får sova för lite tyvärr :( Men får sova efter besöka på sjukan.

Saknar mitt hjärta. Tack för allt du gör och för att du finns i mitt liv. Älskar dig så oerhört mycket.

Näe, gonatt å söv gött.
Puss

Av swedenbitch - 28 maj 2013 09:23

Är det bara för vissa men int för andra? Är det bara några som ska hitta sin tvillingsjäl medans andra ska få gå ensamma livet ut.
Enligt mig själv så tror jag att alla har en tvillingsjäl. Någon som kompletterar dem. Alla har någon som de ska dela livet med. Som är bara deras och han/hon finns därute. Sen när man träffar senna person lite på vad livet har att erbjuda innan de möts. Det är ett av livets stora mysterium.

Jag har fått pussat några grodor innan jag hittade min prins. Men jag har hittat honom och det är min tvillingsjäl. Allt känns rätt och det kan inte bli bättre :-)

Jag har en nära vän som har gett upp, men det finns någon därute för honom också. Det gäller bara att ha det lilla extra tålamodet. Det är inte lätt alla gånger. Speciellt om man längtar efter att få bilda familj.

Den längtan har jag också, men jag vet att den dagen kommer också. Man ska inte stressa med sånt. Det blir bara fel då tyvärr.

Men ödet förde mig och min kärlek ihop. Jag vet inte vad jag ska säga, förutom att jag är världens lyckligaste :-)

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards