Alla inlägg den 22 maj 2013

Av swedenbitch - 22 maj 2013 11:25

Många tror inte på den äkta kärleken elr på kärlek överhuvudtaget.
Jag kan verkligen överbevisa dem att de finns kärlek och att den äkta kärleken finns.
Jag har nämligen hittat kärleken efter att jag hade gett upp hoppet om den faktiskt.

Jag tror nämligen att om man slutar leta efter kärleken så kommer den att komma till en på ett eller annat sätt. Det bästa sättet är att inte leta på de vanligaste ställerna som krogen elr puben.
Man ska leta på ställen som man int letat på tidigare.

Jag har en underbar kärlek i mitt liv. Någon som älskar mig för den jag är och tar mig för mina fel och brister. Han dömer mig inte för mitt förflutna. Han accepterar det då det är något som har hänt innan vi blev tillsammans.

Så alla där ute som letar efter kärleken elr har gett upp. Tro mig, den kommer att komma när ni minst anar det. Kan komma från ett oväntat håll.

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards