Alla inlägg den 20 maj 2013

Av swedenbitch - 20 maj 2013 15:40

Å jag vet att jag inte ska klaga, men men, ibland så måste man få göra de också... :P
Men ska faktiskt inte klaga i detta inlägg i alla fall ;)
Kanske kommer ett inlägg senare som jag gnäller lit i...

Jag sitter här framför bloggen och försöker att printa ner lit, men vet int riktigt vad jag ska skriva :/
När jag väl satte mig, så visste jag vad jag skulle skriva, men de tog helt stopp nu...
Men lit skit får jag säkert ner i alla fall..

Träningen är igång igen som ni kanske har läst :) 
Ute å går varje dag och går ca 1 mil om dagen...Det är riktigt skönt faktiskt. 
Får se te å hålla i detta om jag ska komma i min bikini år 2045 ;)
Men jag trivs i min kropp, men de finns de som tycker att jag är för tjock..

Om de bara visste vad jobbigt det är att höra att man är för tjock för det ena och det andra. Varför kan de inte vara glad över att man försöker att komma i form för??
Det hjälper int att trycka ner en bara för att de tyck de är kul??


Jag får väl se vad som händer, men jag är stolt över mig själv och gör detta för min egen skull.
Jag brukar inte ta åt mig om någon säger att jag är tjock, men jag har börjat göra det nu...:/
Jag förstår inte varför? Det är precis som om man har kommit tillbaka till skolan igen :(
De förstår inte att de sårar en genom att de säger som de gör. Det gör ont i en när de inte kan se insidan utan bara går på utsidan.

Jag är tacksam för de vänner jag har och för den underbara familj och för min underbara pojkvän som tycker att jag är fin som jag är. Elr enligt min kille så är jag en "skönhet" ;)
Vet int riktigt om jag kan hålla med om det faktiskt, men det är så han ser på det hela i alla fall :)


Jag har förlorat många vänner genom åren, men jag har vunnit några och de står mig nära. Jag är glad för de få riktigt nära vännerna jag har. Vrf ha en massa ytliga vänner?? Jag är glad för det sociala nätverk jag har.
De som finns runt mig är mina verkliga vänner. De finns verkligen där för en oavsett vad. 
Å de vet att jag ställer upp så gott jag kan.

Näe, dags för min promenad innan jag blir inne resten av kvällen å de går int...
Ha de bäst och njut av läsningen 


Puss puss

Av swedenbitch - 20 maj 2013 01:38

Har jag haft :-) Fått spendera den med den finaste och underbaraste människan som finns, nämligen min kärlek Peter <3
Allt är underbart och det känns så mycket bättre :-)
Vi har pratat, umgåtts och myst tillsammans :-)
De dagar vi är tillsammans är guld värda, då vi jobbar som vi gör.
Jag njuter till 110% när jag är med han.

Kollade på hockey ikväll och självklart blev Sverige WM mästare :-) Gratulerar dem till Guldet :-)

Jag har dessutom gått 3 mil på 3 dagar :-) Känns skönt å ha kommit igång med träningen igen. Ska lägga upp träningen bättre till veckan. Göra ett träningsschema, så man ser bättre vad man gör och missar. Då jag inte tränar på gym, utan gör allt hemma, så blir de på min nivå å inte på någon annans. Trivs bäst med att träna hemma faktiskt :-)

Men nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova lit.

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards