Alla inlägg den 25 april 2013

Av swedenbitch - 25 april 2013 22:14

Är så himla slut i kroppen och i hövve ikväll...
Å int blev de bättre av att man klämde i sig mat heller..haha

Då blev man bara tröttare ju...;) Ska slänga mig i soffan en sväng om en stund, men jag vet att jag kommer att somna där, men då får jag väl söva på söffan då...
För jag vet inte om ja orkar resa mig igen om jag lägger mig där... ;)


Imorrn ska jag iväg å bröka på jobbe också...
Trivs bra och min nya chef e så snäll :) Han gör allt för att man ska ha det bra och att det ska gå bra för en.
Men jag saknar mina gamla kollegor och min chef...Inget annat team kommer att kunna slå dem faktiskt..
Ni är bara bäst :) Å så kommer det att vara...
Mitt team som jag sitter i nu, kommer på andra plats, men Team 6 med Emelie som chef kommer alltid vara snäppet värre..:)


Näe, nu ork ja int mer...
Nu blir de söffan å få se va som händer om ja hamnar där inatt elr om ja går te sänga..
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards