Alla inlägg den 23 april 2013

Av swedenbitch - 23 april 2013 21:06

Är snart över...
Fy faen va ja har haft ont i ryggen :'( Har dock fortfarande ont i ryggen så ja vet int vart elr hur ja ska ligga :'(
Blir läkarn imorrn igen för nu e ja riktigt less på detta :'(
Jag lever som om ja skull va 95 år å stel som bara den :-/
Jag orkar int längre :'( Enligt min mening så har ja inget liv längre, utan livet har gått från någorlunda bra i ryggen till ett helvete med värk som bara blir värre å värre :-(

Jag är så tacksam att du finns i mitt liv och att du älskar mig för den jag är å tar mig även för mina fel å brister <3
Du är guldvärd älskling

Just nu ligger jag på soffan men har stora funderingar på att gå å lägga mig i ett bad igen för å se om de kan lindra lit.

Aja, de va min dag. Hoppas ni haft en bättre dag än mig
Puss

Av swedenbitch - 23 april 2013 05:21

Va ja e trött idag :-( De va nån som snodde min sömn igår :-/ De tycke ja int va snällt..
Fick tebaka den efter många om å men faktiskt.

Nu sitt ja här igen å vänt på tåge te jobbe :-) Ska dit å rocka järnet å börja lit ;-)
Ska försöka mig på å hälsa på mina kära kollegor på andra sidan också :-)

Har ju självklart BanditRock på så man får lit bra musik denna icke kristliga tid på dygnet :-/
Är å kommer nog int bli någon morgonmänniska tyvärr.
Men ja gö mitt bästa å tar dagen som den kommer :-)

Livet leker å ja kan int mer än å följa me på denna glädjevåg :-D

Näe, dags å invänta tåge te jobbe :-)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards