Alla inlägg den 21 april 2013

Av swedenbitch - 21 april 2013 09:56

Jag är fortfarande lika lycklig :)

Känner mig lit som en tonåring som blivit kär för första gången...
Så mycket känslor och så mycket kärlek inom mig just nu..
Å jag vill ge dig allt...

Jag vet att det går väldigt fort mellan oss, men jag har faktiskt inget emot det.
Jag vill bara visa dig hur mycket jag älskar dig.
Jag vet att det finns de som int vill att de ska funka,s å de får en chans till,

men jag bryr mig inte.
Jag vet vart jag står och det vet du också.


Idag skiner solen med faktiskt :)
Det är verkligen vår på g :) 
Det är så underbart skönt så det inte finns på denna jord.
Snart kan man börja ha mindre kläder på sig... ;)

Härligt härligt enligt mig


Nu ska jag försöka göra mig lit fin idag med, men jag börjar med en liten egentid...
Egentiden betår av ett härligt skumbad med tända ljus 

Puss puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards