Alla inlägg den 3 april 2013

Av swedenbitch - 3 april 2013 10:00

Å jag vaknade med ett leende idag med :)

Det känns verkligen som att jag är på väg åt rätt håll faktiskt.
Jag har en underbar känsla i kroppen...
Jag förstår inte hur jag kan känna såhär..
När det var för bara ett litet tag sen jag såg bara svart..
Risken är att allt går åt helvete om man inte är försiktigt..


Vågar jag verkligen tro på det som händer??

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra faktiskt??
Det är känslan som skrämmer mig lite faktiskt.
Var längesen jag kände såhär...


Även när tiden är mörk, så ser jag verkligen ljuset i tunneln 

och det är tack vare dig. 

Du får mig att se det ljust på framtiden.
Du förstår mig och du finns där när jag behöver prata.
Det känns som om vi känt varandra så länge

Den känsla jag har vill jag har kvar...
Vill inte tillbaka till det mörka igen.
Du sprider ljus och värme...
Tack för att du finns...


Vad händer annars i brudens liv då ;)

Jobb idag, men börjar sent...
Sedan efter det blir det tebaka hem för en sovstund å på´t igen imorgon.

Ska göra det bästa av tiden jag har kvar på jobbet faktiskt. 
Kommer att sakna alla underbara människor där..
Men min hälsa kommer i första hand nu faktiskt.

Men det kommer att lösa sig även för mig :)


Jag ser ljust på framtiden :)
Å allt tack vare den fina person som kommit in i mitt liv ;)


Näe, dags å göra sig iordning å skrämma tanter å barn på stan å tåget ;)

Puss

Tänk på dig..

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards