Alla inlägg den 2 april 2013

Av swedenbitch - 2 april 2013 20:42

Med tanke på omständigheterna :-)
Har dagen vart helt underbar. Jag har haft ett leende på läpparna hela dagen hihi

Nu ligg ja i söffan å myser me kissen.
Leendet är kvar på läpparna.
Jag kan int få bort det. Det känns som om det är min tur att ha det bra nu.
Ska nog ta mig en liten semester när allt e klar denna månad.
En fin människa som föreslog att vi skulle åka bort.
Tro jag skulle behöva ett break från allt å bara åka bort :-)

Näe, dags å mysa lit me katten å sen försöka sova lit.
Puss

Av swedenbitch - 2 april 2013 06:18

Spenderades först med min fyrfota vän Goliath <3 Vi hade det så mysigt tillsammans :-) Söv å myste tesammans.
Sen åkte ja hem å hämtade lit kläder å efter det var det dags å krypa ner i ett skönt bad.
Goliath va nog sugen på att bada han med ;-) Men tur nog hoppade han int ner i badet...

Sen blev de bio å go mat :-) Åt chicken fajitas :-) Kan säga att de var underbart gott :-) Rekommenderas för er som gillar stark mat. Sen var det dags för bio. Å de blev G.I Joe Retaliation i 3D :-D Bara älskar 3D filmer.
Sällskapet går int att klaga på heller ;-) Vi hade det jättetrevligt igår, elr ja had de trevligt i alla fall. Fast ja vet att han hade det trevligt också.

Nu e det dags för jobb å en massa ringande idag :-/ Får se om ja kanske till å me tar det imorrn.

Sitt här å småler hela tiden hihi
Behövde det jag fick igår faktiskt. Få nått annat att tänka på en stund.
Tack för en underbar kväll.

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards