Alla inlägg den 22 mars 2013

Av swedenbitch - 22 mars 2013 20:04

Men slutade me ett besök på sjukhuset :-/ Nu få de se te å lösa problemet me nervryckningarna i benet :-( Går int att ha det såhär längre :-/

Men vad göra...Får hoppas de hittar vad som e fel när det är dags för röntgen. Jag kan int leva såhär. Jag måst nästan ha någon hos mig hela tiden då bena int håller mig jämt. Det är sjukt jobbigt :-/
Men det blir väl förhoppningsvis bättre.

Sällskapssjuk ikväll, elr ja vill bara ha någon hos mig, men det är inge bra heller, för ja blir så fruktansvärt arg när ja har ont :-( Så e inge bra sällskap heller :-/

Nu kryper ja upp i soffan under filten å glömer på teve..
Puss

Av swedenbitch - 22 mars 2013 09:07

Denna vecka på jobbe, sen går jag på långhelg :-) Ledig i tre hela sköna dagar :-)
Känns skönt å va ledig så länge faktiskt. Kommer ha myck å göra i helgen, men de kommer nog att hinnas me ändå allt som ja ska göra :-)

Nästa vecka e det dags för å åk te Ockelbo en sväng å se över graven. Sen efter det, så e det dags för jobb igen.
Jobbar även i påsk, men fast ja jobbar, så finns ja alltid för mina vänner oavsett vad de gäll :-)
Mina vänner är mitt allt <3
Det är ni som får mig att orka gå upp på morgonen å leva vidare <3
Tack för att ni finns <3 Ni vet att ni betyder allt för mig <3

Min fina å underbara chef har bytt arbete :-( Kommer att saknar henne. Tråkigt att hon slutar, men är glad att hon går vidare och testar på något nytt :-)

Saknaden efter dig är stor. Saknar dina samtal, sms å din röst.
Tänker på dig <3

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards