Alla inlägg den 17 mars 2013

Av swedenbitch - 17 mars 2013 22:00

Ikväll med ;-) Ni behöv kanske lit å läs innan ni sömnar haha

Dagen har spenderas sovandes mestadels faktiskt å detta pga smärtan som tagit över mitt liv tyvärr :-/
Imorgon börjar ja jobb igen å då ska ja dit å brök lit me min chef ;-)
Går ner i tid tidigare, då ja blivit sämre å ringa å brök me hc imorrn också :-/
Så de får ändra mitt läkarintyg så de står rätt där.

Dagen har varit dålig, men hoppas på att natten blir bra i alla fall. Nu ska ja kryp ner å mysa me underbaraste <3

Puss
Tänk på dig hjärtat mitt

Av swedenbitch - 17 mars 2013 14:49

Då e det dags att återgå till vardagen igen.
Tillbaka till jobbet och göra det stället osäkert igen ;)

Får se hur det kommer att gå de sista 10 dagarna denna månad, om de går bra elr om de int funker alls.

Men det lär märkas efter denna vecka som kommer...
Jag hoppas på det bästa i alla fall..

Har haft mig en egostund idag, då det bara har varit jag och det kommer jag att fortsätta med.
Då jag verkligen behöver få vara för mig själv också.
Jag har även kommit fram till att jag behöver hjälp med min rygg redan nu.
Då jag har blivit sämre :/ Å det bara sen i torsdags :(
De får se till att göra något omgående 

då jag inte kan ha det såhär längre. 
Mitt högerben har blivit svagare och jag vågar knappt gå ut.
Så ska jag inte behöva ha det. Å så ska ingen behöva ha det för det första.

Men vi får väl se vad som händ efter imorgon. 

Jag hoppas de kan hjälpa mig i alla fall. 


Men det jag verkligen behöver, det är ett öra, en axel, en kram. Någon som lysssnar på mig. 
Gör ingenting utan bara lyssnar på mig när jag gnäller och pratar om mina problem.
Men jag kan inte öppna mig så för någon, då jag vet att de har fullt upp med sina egna

problem å då ska inte jag belasta dem med mina problem.


The only thing I want is for you to love me for who I am.

I do not know how I'll make you realize that you are my everything.

It's you I want and no one else.


Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards