Alla inlägg den 16 mars 2013

Av swedenbitch - 16 mars 2013 21:51

Ska väl försöka att printa ner lit i bloggen också..
Vet int riktigt vad jag ska skriva bara...Mycke som händ just nu.
Börjar jobba på måndag och då e det möte på en gång. Får se vad som sägs på det och vad som händ efter det. 

Vet i alla fall att jag kommer att gå ner på tid, då det inte fungerar för mig och min rygg längre. 


Ryggen blir bara sämre och sämgre..:/ Smärtorna blir värre och värre...
Mitt högerben blir även sämre än vad det har varit tidigare..:( De känns som om min kropp håller på att ge upp helt upp nu faktiskt. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna klara av att leva ett normalt liv om jag inte får hjälp faktiskt..
Men det jag är mest rädd för är att du ska lämna mig för att jag inte kan ge dig det du behöver.
Jag vill verkligen vara där för dig och finnas för dig, men jag vet inte om du stannar hos mig om det blir så att jag måste ta en operation och den misslyckas :'( 


Jag är rädd att dina känslor ska förändras pga detta. 
Som sagt mycket tankar och funderingar just nu. Jag vet inte hur jag ska orka med allt...
Men nu försöker jag tagga för jobb på måndag, men det är int lätt å koncentrera sig när smärtan och tankarna är på annat håll...

Men det kanske blir bättre om man får komma igång med vardagen igen. 


Näe, nu lägger jag nog ner för ikväll, å försöker att sova lit. Är trött å slut...


I do not think you think of me the same way I feel about you. I think my love is unrequited, and it hurts me.

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards