Alla inlägg den 9 mars 2013

Av swedenbitch - 9 mars 2013 20:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av swedenbitch - 9 mars 2013 15:52

Kärlek finns på många olika språk och den visas olika av alla människor. En mor visar kärlek till sina barn på ett sätt, en far på ett annat, ett syskon visar sin kärlek på sitt sätt. Alla visar kärlek på olika sätt.

En förälders kärlek är oändlig.

Jag har lärt mig att kärlek kan såra, kan vara nå underbart, något som man inte vill känna igen, men några som alltid kommer ha min kärlek är min mamma, pappa och mina syskon.
Det jag önskar nu är den kärlek som man får när man hittar den rätta :-) Det säger liksom klick vid första ögonblicket.
Man känner i hela kroppen hur det pirrar när man ser den personen elr bara hör dennes röst.
Man känner hur hjärtat tar ett extra hopp när man är nära den personen och att det verkligen är rätt.

Jag tror att alla har en tvillingsjäl därute någonstans, det gäller bara att hitta henne/honom.
Så till alla er som gett upp tron på kärleken så vet jag ett par som hållt ihop väldigt länge och de visade verkligen att de älskade varandra :-) De lyste kärlek om dem <3

Näe, nu bli de teve glömande en sväng å sen får vi se om de blir film senare ikväll :-)

Av swedenbitch - 9 mars 2013 10:23

Å ja håll på å tvättar för fullt. Snart klar som tur e å sen blir de å försöka städa lit om rygga vill :-/
Efter det ska jag krypa ner i ett varmt skönt bad å se vad resten av dagen bjuder på...

Medicinen e intagen å de e väl sådär när det gäller det. Nästa vecka blir de en sväng till Kalle å lägga om benet å fixa fötter å städa :-)
En sväng till graven hinner ja nog med också innan det är dags för mig att börja jobba igen.
Jobb å jobb :-/

Innan de e dags för jobbet, så blir det en sväng te läkarn också. Får se va han har å säg. De säg ju att rent kroppsmässigt så e ja som en 80 åring :-( Det känns ju jättekul å höra när man bara e 28 år gammal...
Jag kommer att vara som en 100 åring när jag fyller 35år :-/

Men men, får hoppas på det bästa :-)
Ska nog försöka mig på å städa nu medans ja vänt på att tvätten torkar :-)
Kanske bloggar senare ikväll, vi får se :-)

Jag är glad att du är en del av mitt liv.
Jag är glad att du kom in i mitt liv.
Jag är glad att vi kan prata med varandra om allt.
Tack för allt du gjort för mig.

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards