Alla inlägg under februari 2013

Av swedenbitch - 22 februari 2013 22:16

Den var underbar och en sådan upplevelse det var :-) Det kommer jag verkligen gå på flera gånger.
Det var en upplevelse för sig faktiskt.

Jag kände sådan trygghet och sådan närhet av alla som var där förutom av en person.
Jag kommer att gå flera gånger på dessa gudstjänster faktiskt. Det var en upplevelse som alla borde få uppleva någon gång. Jag ska försöka få med en vän till mig på denna gudstjänst också. Får se bara om han vill bara, tvingar ingen faktiskt.

Dagen har varit fylld med glädje å tårar. Men nu e det kvällen å snart dag för sängen.
Hoppas att den blir lika lugn som de senaste kvällarna varit. Snart är det dags för mig att bege mig hemåt och fixa det sista i lägenheten och se till att Marcus får sina saker innan de e dags för mig att flötta ;-)

Puss å kram
Kaipaan sinua <3

Av swedenbitch - 22 februari 2013 18:04

Det har varit en jobbig dag idag :-( Tårarna har runnit å jag har känt mig maktlös :-( Jag vet int hur jag ska kunna hjälpa dig när det känns som att när jag kommer för nära, så drar du dig undan :-/
Det gör ont i mitt hjärta att veta att jag int kan göra mer för dig :-(

Du är en så underbar vän och du har en så underbar personlighet. Du är snäll, trevlig och underbar.
Du är en sann vän och jag vill verkligen inte förlora dig.
Jag vet att du har det jobbigt, men jag kommer alltid att finnas vid din sida, som jag har gjort de senaste 13 åren.
Jag kommer alltid att finnas i vått å torrt för dig.

Ikväll blir de sinnesrogudtjänst i Staffanskyrkan. Det kommer att bli en upplevelse i sig.
Men nu mina kära läsare, ska denna virrpanna ta sig ett bad och sen blir det smörj.

Mitt hjärta finns hos en speciell person. <3

Puss

Av swedenbitch - 22 februari 2013 10:12

Kommer att ges till en av de underbaraste personerna som jag vet å känner :-)
Känslan finns att det kommer att bli att personen skick tebax den, men så läng ja int skriv nån avsändare så bli de nog bra ;-)

Idag blir det nog lugnt tror jag. Fortsätter me mina piller å blir lika rolig i huvve varje gång ;-)

Saknaden efter Gun är stor <3 Hon var en underbar person och hade ett underbart skratt :-) Hon var alltid glad och hade alltid ett leende på läpparna när man träffade henne <3
Det är nu 1 månad sedan denna ängel fick sina vingar <3
Vila i frid fina underbara Gun <3

Nästa vecka flyttar jag :-D Ska bli så underbart skönt å få flytta nu. Det är ett ljus i allt mörker.

Näe, dags å vänt på samtalet från Göteborg :-)

Puss å kram
Du finns i mina tankar, du vet vart jag finns. Du finns även i mitt hjärta <3

Av swedenbitch - 20 februari 2013 22:04

Har precis pratat med en vän som jag inte talat me på ett tag :)
Kändes så härligt å höra hans röst igen :)

Jag vet att han har haft det tufft och jag har försökt att vara där för han,

men han har velat vara för sig själv och då e det bara att acceptera det. 
Finns inget annat man kan göra åt det faktiskt...
Man ska int tränga sig på när de int vill prata med en, utan bara låta det vara och höra av sig efter ett tag.
Det är inte bra att vara för påstridig, då kan det bara bli fel, tro mig..

Men det kändes underbart i alla fall :)

Ska ses imorgon en sväng innan jag ska till min andra underbara vän och spendera helgen där :)

Ska se till att det blir lika bra som varje gång vi ses :)


Imorgon dag jag till Gävle igen. Orkar inte vara hemma i Bollnäs :(
Trivs inte och känner inte trygghet här längre...:(

Ska tvätta lite först och sedan blir det att åka bort en sväng.
Hem igen till veckan och efter det, så blir det att flytta..
Nu e det inte många dagar kvar innan jag blir Gävlebo :)))
Förstår ni hur mycket jag ser fram emot det alltså...
Jag tycker det ska bli så skönt att komma till ett nytt ställe och dessutom få börja om från början.

Jag kommer att se till att göra det till mitt hem 
Det kommer att bli perfekt när allt är klart i alla fall...
Ska se till att skaff mig en soffa och ett köksbord också, men det får komma när jag kommer dit.
Min soffa som jag hade, förstörde jag tyvärr... :( 
Kan bli riktigt arg ibland och då går jag tyvärr på de som jag har hemma..

Livet i övrigt känns sådär.. :/ 
Deppig och känner mig inte så himla glad...
Känslorna åter upp å ner hela tiden...
Finns int så mycket jag kan göra åt det tyvärr...
Men det kommer väl att bli bättre de med me tiden så att säga...

Just nu känner jag mig ensam och övergiven... :(
Men som tur är så har jag underbara vänner som ställer upp å pratar me mig och finns för mig
Ni är guld värda <3 
Hade inte klarat detta utan er...
Älskar er <3

Näe, dags å försöka att komma ner i sänga å försöka sova lit..

Kaipaan sinua <3

Av swedenbitch - 20 februari 2013 13:14

Detta inlägg kommer inte vara trevligt att läsa..
Jag bara varnar innan ni fortsätter att läsa, men jag måste verkligen få ur mig lit känslor.

Jag är så arg, ledsen, besviken, sårad...
Arg på allt som händer just nu..
Ledsen pga att det alltid ska tjatas på en om samma sak...
Besviken över det att folk tror att jag inte bryr mig

Sårad över samma sak som jag är besviken på..
Man kan int komma å påstå att jag inte bryr mig, när det är det enda jag gör.
Jag bryr mig om precis allt å alla..
Speciellt om mina vänner och min familj. Jag bryr mig och oroar mig för dem.
Jag vill att de ska ha det bra och att de ska vara glada.
Är de inte glada, då blir det svårt för mig att vara glad. 

Vad är det för fel att bry sig? 

Ska jag bli en känslokall person som int bryr mig om mig själv bara och skiter i alla andra???
Inte ställa upp för andra när de behöver mig?
Skita i å svara om de ringer och vill bara ha någon att prata med??


Bli en riktig bitch som är egenkär och bryr sig om sig själv? 
Jag fattar inte hur de ska gå till??
Då tror jag inte att jag skulle ha många vänner kvar faktiskt. 
Mina vänner är de bästa som finns. De finns för mig i vått och torrt.
För de vet att jag alltid finns för dem oavsett vad. Jag kommer aldrig att svika er.
Ni vet att ni alltid kan ringa oavsett tid på dygnet.

Skull de va så att jag int svarar, så ringer ja upp så fort jag får möjlighet

Men annars finns jag alltid för er hela tiden. 


Jag är fortfarade sårad över de orden som jag fick höra :(
Det är svårt att smälta och jag är aldrig långsint, men denna gång e ja nog de faktiskt...
Vill även flytta nu, så jag får klart med det också...
Jag vill inte vara kvar här längre..
Tryggheten finns inte kvar...
Ska bli skönt å få börja om från början faktiskt..
Gör en nystart i livet


Av swedenbitch - 20 februari 2013 08:49

I lägenheten idag. Ska se om de finns någon tvättid också, så ja får det ur världen också. Sen blir de nog att åka hemifrån i några dagar.

Orkar inte vara själv, speciellt inte nu :-( Har sådan ångest å mår så himla dåligt över allt.
Å mitt uppe i allt, så har man ett misstänkt diskbråck :-/ Väntar på röntgen å sen får man se va som händer efter det.
Ev förlängd sjukskrivning.

Jag kan inte sluta tänka på dig. Jag vill var med dig. Känna din närhet och säga vad jag känner. Jag hoppas vi ses snart igen.
Livet känna tufft och jobbigt. Mycket krav och måsten just nu.
Men det kanske blir bättre snart.

Nu ska ja försöka mig på att gå ner i tvättstugan.
Puss

Av swedenbitch - 19 februari 2013 10:34

Å mår skit :-( Jag förstår int hur jag kan få all skit just nu :'( Fick skit igår å de vet jag int om jag kan förlåta personen för :-(
Det gjorde verkligen ont å få höra :-(
Trodde aldrig att ja skull få höra de orden faktiskt :'(
De va som om att få en kniv i hjärtat

Jag vill dessutom bara härifrån :-( Vill int va kvar. Vill bort och int återvända mer :'(
Jag vill ha dig hos mig. Saknar dig. Bara å veta att du e så långt borta gör ont. Jag vill hjälpa, men det går int :-(
Jag önskar ja kunde göra mer för dig.

Puss

Av swedenbitch - 18 februari 2013 23:11

På ren svenska!!! Trodde aldrig att ja skull få höra dedär orden faktiskt :-(
Det sårade mig riktigt djupt :'(

Jag bryr mig om allt å alla, men att få höra att om du bryr dig. Näe du, de går int. De är fan i mig de sista man ska säg. Ja vet int vad ja ska säg elr gö efter å ha hört detta...

Men men gjort är gjort. Många tyck säkert, du kan väl förlåta? Det är det som är frågan. Kan jag göra det??
Får nog sova på saken å se vad som händ imorrn.

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards