Alla inlägg den 28 februari 2013

Av swedenbitch - 28 februari 2013 22:56

För mig :-/ Ryggen pajjade ur idag å läkarna höjde doseringen...
Int bra för mig :-/
Skull vart te jobbe idag, men blev hemma me ryggen :-(
Åk dit imorrn istället.

Måst tala me chefen...
Saknar mina kollegor å min chef. Jag vet att ni följer min vardag på fb å kanske här med, men ni ska veta att ja saknar verkligen er...

Näe, ta å söv lit å hoppas på en bättre dag imorrn.
Känslorna för dig blir starkare, förlåt :-(

Av swedenbitch - 28 februari 2013 08:45

Allt som har med kärlek att göra ett tag tror jag...
Ska vara singel och hoppas på att den stora kärleken kommer till mig när jag behöver den istället. 

Jag tror jag har en släng av 30 års kris redan nu, då det är dags för mig att fylla 30 nästa år, men int riktigt där än.

Jag håller på och försöker att göra det bästa med mitt liv och jag försöker att gå ordning på  mitt liv.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med allt, men det jag vet är att jag verkligen vill ha någon att dela mitt liv med.

Har många underbara personer i mitt liv och några av dessa betyder mer än andra.
Jag vet att jag gnäller väldigt mycket i min blogg, men det är väl därför jag skriver, för att få ur mig alla dessa känslor som jag har inom mig. Jag vet inte hur jag ska kunna ventilera annars.

Jag vill verkligen inte tynga ner mina vänner med mina problem, då de har fullt upp med sina egna.
Men ni ska veta att jag alltid finns och kommer alltid kommer att finnas för er oavsett vad.

Jag vill ha den kärlek som en jag känner hade med sin käresta. Det var verkligen äkta kärlek emellan dem två. 
Den kärleken vill även jag känna, men vi får se vad som händer efter sommaren. 
Men som det ser ut nu, så vet jag verkligen inte ut eller in när det gäller mina känslor...
Jag har väldigt starka känslor för en person, men jag vet inte längre vad jag vill eller om jag verkligen skulle klara av om det inte blev som jag hade tänkt det. 


Mitt hjärta är ömtåligare än någonsin just nu...:'(
Jag har en sådan oro i kroppen och jag vet verkligen inte hur länge jag kommer att klara av detta. 
Jag har som sagt mycket känslor inom mig och denna oro som jag känner är en oro som jag inte vet kommer att försvinna.
Jag har lovat en nära vän till mig att låta det bara vara, men oron finns ju där ändå. 
Jag är orolig att det kommer att hända något mer och jag går hellre på knäna åt denna person än att den personen gör det. Jag vill verkligen inte att denna person ska behöva gå igenom mer än vad den personen redan har gjort.

Mina vänner är mitt allt. De gör att jag kan gå vidare med mitt liv och göra de saker som jag verkligen vill. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Ni är guld värda allihopa. Jag älskar verkligen er <3

Massor av kärlek till er och jag vill verkligen att ni ska ha det så bra som möjligt. Mitt mående kommer att bli bättre, men just nu måste jag fokusera på mig själv även fast det låter hårt. Jag har aldrig varit ego i hela mitt liv, me jag måste försöka att hitta tillbaka till mig själv, för att kunna komma på fötter igen. Jag vet inte hur jag ska kunna göra det utan er. Ni är det bästa som finns.


Min familj är underbar och jag vet att även ni finns för mig. Jag är tacksam för allt ni gör för mig. Jag älskar även er av hela mitt hjärta <3


Mitt hjärta gråter och du kan inte se mina tårar. 

Mitt hjärta blöder och du kan inte se mitt blod.
Mitt hjärta värker och du kan inte göra något.

Mitt hjärta slår för dig och kommer alltid att göra det <3

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards