Alla inlägg den 24 februari 2013

Av swedenbitch - 24 februari 2013 23:25

Har vart bara bra :-) Vart te kyrkan på högmässa å sen blev de en tur i bilen :-)
Fått min nyckel te gamla lägenheten, så nu har ja alla så ja kn lämna in dem.

Orolig i kroppen som bara den. Den försvinner int heller :-/
Ryggen e som den e :-/
Snack me läkarn imorrn å se va han säg.
Ringa massa samtal å efter de bli de å åk hem te Bollnäs för att göra de sista å förhoppningsvis så kommer ja att flytt redan på tisdag.
De vore guld värt. Vill bort från min lägenhet å in i min nya nu.
Jag behöver denna nystart faktiskt.

Har saknat min pappa extra mycket idag :'( Frågorna är många och hjärtat gråter. Hade jag kunnat, så hade jag bytt plats med honom. Saknar dig pappa <3

Imorrn kommer min telefon att gå varm. Många samtal som ska ringas å mycke som ska planeras inför dagen då flytten går. Åk bara från Bollnäs te Gävle, få ta resten en annan gång. Ryggen ork int me detta tyvärr :-/

Men nu tänk ja sov så ja ork me morgondagens bravader.
Mina underbara vänner, ring om ni behöv mig. Finns för er 24/7...
Oavsett tid på dygnet, så finns jag. Är kl 3 på natten å ni vill prata, då ring bara. Behöv ni mig på dagarna å ja int svarar, skick sms så svarar ja så fot ja kan. Ni betyder allt för mig <3

Hyvää Yötä
Kaipaan sinua

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards