Alla inlägg den 23 februari 2013

Av swedenbitch - 23 februari 2013 22:12

Dagen har varit sådär, mycke känslor och funderingar kring livet, förhållanden å relationer.
Mycke tankar hos denna tjej just nu :-/
Önskar jag kunde fokusera bättre än vad jag gör, men det är inte lätt tyvärr :-(
Koncentrationsnivån är väldigt låg just nu.
Känner hur jag försvinner in i mina egna tankar många gånger och känner mig vilse å rädd :-/
Min stora fasa är att jag kommer gå på knäna :-(

Är så orolig för mina vänner...Vill verkligen att de ska klara av denna jobbiga period som är nu. Jag skull int klara mig utan er. Ni är mina stöttepelare när jag mår dåligt och jag stöttar er i vått och torrt.
Jag lämnar inte eran sida oavsett bad <3 Ni är guld värd och jag älskar er <3

Nu ser jag stjärnor och tankarna snurrar bara.
Så nu drar jag täcket över mig och går å lägg mig...
Ni vet hur ni når mig. Finns på telefonen 24-7 <3

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards