Alla inlägg den 12 februari 2013

Av swedenbitch - 12 februari 2013 08:51

Varit uppe sedan 7 imorse...

Tvättar å stökar runt i hemma och försöker att ordna det jag behöver innan jag åk iväg

Men det är så mycke att tänka på å så mycke som ska göras. 
Jag vet inte hur jag ska hinn med allt...
De gör int saken lättare att jag ligg här heller ;)

Men jag har tagit fram lit kläder å mina skor som jag ska ha..

 

Snart är det dags att ta sig ner till tvättstugan å förhoppningsvis är allt torrt och klart.

Invänta posten och hoppas på att de jag vill, ska komma idag
Skulle underlätta verkligen.

Men de lär märkas.

 

Äta lit kanske, om ja hitt nå spännande vill säga.

Dags å ta ett ryck till, å sen får jag ta det lugnt en stund, innan det bär iväg.
Jag hoppas att tåget går som jag vill och att de inte blir nå strul, med tanke på vädret

Men de kan int störa så mycke får jag hoppas..

 

Puss å kram

 

P.s Tänker på dig å saknar dig <3 D.s

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards