Alla inlägg den 8 februari 2013

Av swedenbitch - 8 februari 2013 13:10

Ska det göra så ont för??
Känslorna är så starka å så jobbiga just nu :'(
Jag vet inte hur det ska gå :-/
Jag vet int vart jag ska ta vägen, vem jag ska prata med.

Jag vet att jag kan prata med flera, men rädslan att känna sig för på, elr jobbig är inte rolig. Tankarna snurrar å känslorna kommer upp till ytan :-(
Tårarna nära, men håller dem tebaka :-/

Iväg te Gävle över helgen och slöa lite grann och slappna av.

Tankarna går till dig <3

Av swedenbitch - 8 februari 2013 06:34

För 4 gången denna vecka så kommer ja att komma i tid till jobbe då ja kommit försent två dagar i rad :-)
Men det är inte lätt att pendla, man e så beroende av bussen och att den ska komma i tid. Den får int va försenad, för då bli de problem.

Dagens bravader består i jobb mellan 8 - 17.15, sen bli de å sätt sig på tåge ber till Gävle och hem till min fina vän :-)

Igår va de lit jobbigt :-/ Va väldigt stressigt på jobbet och ja kände mig dessutom stressad inombords :-/ Det gick över när ja väl kom hem och fick prat ur mig lit.

Dagen hoppas ja blir lugn, så de int blir stressig....

Glädjebesked imorse :-) Yaay :-D Trodde verkligen int de skull gå så ;-)

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards