Alla inlägg den 7 februari 2013

Av swedenbitch - 7 februari 2013 19:41

Imorrn gör jag sista dagen av min 8 dagars vecka...
Ska bli så underbart skönt å få ta det lugnt sen faktiskt...

Blev nog kanske knasigt idag ;) 
Men ja va där å gjorde så gott ja kunde i alla fall...

Men de får vi la se hur de blev imorrn om jag gjorde alldeles för mycke fel idag elr int...


Sen blir de 4 dagar innan jag åker bort igen. Å sen blir det en jobbig helg på det :'(

Sen jobbar jag i 5 dagar, ledig i två å jobb i 3 dagar innan jag är ledig 4 dagar...
De där 4 dagarna som jag e ledig kommer att vara guld värda, dels för att jag ska flytta 

å sen så behöv jag ett break också...

Får se om allt går som jag vil l, så kom de att bli perfekt alltihopa..


Annars då, jag lever som ni kanske märker..;)
Men det är int mer än de faktiskt. 
Känner att jag int har någon ork kvar i kroppen, men upp å iväg kommer jag i alla fall

Konstigt nog.. :/ 
Vissa dagar vill jag int ens kliva upp, för kroppen vill liksom int lyssna p mig..
Men då tvingar jag upp den och jag kommer iväg...


Jag vet int hur jag ska göra med allt? Jag vill int såra dig.
Vill int göra dig ledsen, vill int att du ska må dåligt.
Jag vill hjälpa dig, men just nu känns det mest som om jag bara gör det värre.. :'(
Jag har till å med funderingar på om vi ska ta ett break och inte höras på ett tag...

Men det vet jag inte om jag klarar av. 

Jag känner mig väldigt liten och obetydlig just nu. 
Känslan att inte räcka till är överväldigande..
Jag vet inte hur det kommer att gå med någonting när det gäller den delen..

Å mitt upp i alltihopa, så jag mina känslor för att skaffa barn kommit...
Ja tyck de få vara nog nu faktiskt. 
Jag ork int me en sak till..
Jag tror att de eventuellt har att göra me att ja fyll kärring nästa år...;)
Men jag vet inte...
Känslan har jag haft ett tag, men int skrivit om den bara.
Den kommer å går och blir starkare i vissa lägen...
Som det är just nu, så vill jag gärna ha en liten...
Å någon att dela detta lilla liv med. 

Men jag vet int vad som händer där just nu..
Det lär märkas inom en snar framtid i alla fall...
Nu blir de teven en sväng å sen får vi se va som händ..

Tänker på dig och saknar dig...<3

Av swedenbitch - 7 februari 2013 07:35

Å ja försov mig imorse :-( Helt otroligt alltså. Måst ha sovit djupt inatt, för ja hörde int ens klockan :-/
Men tur e att de e snälla på jobbe :-) Får börja 8.45 istället å går då hem kl. 18 istället för 17.15 De e tur att de kan gö så.

I förrgår var det 3 veckor sedan en underbar ängel fick sina vingar <3 Saknaden efter henne är stor. Tänker på hennes barn å make. Vila i frid <3

Mina tankar finns hos en speciell person. De känns konstigt mellan oss. Jag förstår int vad som händer eller sker mellan oss. Jag saknar dig så oerhört mycket. Jag vet att du haft ett jobbigt uppbrott nyligen och att de int vart ärlig emot dig.
Jag vill finnas för dig. Vill du int det, så är det okej.

E på bussen på g te jobbe i alla fall. Lit sen dock, men de löste sig :-)

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards