Alla inlägg den 3 februari 2013

Av swedenbitch - 3 februari 2013 18:25

Söndag å ja jobbat 3 dagar av 8...
5 dagar till å sen ledig i 2 dagar.
De e fan int rättvist, men ja kämpar på, fast ja egentligen int ha ork :-/

Ska ta en veckas semester i april å dra iväg långt långt bort. Iväg å vil upp mig tro ja....

Sen taggar ja för jobb igen, utvilad å fräsch ;-)
Snart är det dags å försöka bli människa igen. Förstå int hur de ska gå till :-/ Människa ha ja aldrig vart, så ja förstår int hur ja ska kunn bli de nu heller.

Jag kämpar tills ja strupar, vilket är mitt fel. Jag lyssnar int på kroppen, utan ja kör tills de tar stopp. Vilket resulterar i kaos i huvve på mig å me huvve in i vägga :-( Det jag int fattar att ja gör samma misstag om å om igen. Kanske dags å lära sig elr va tro ni?

Sitt me tankar å funderingar över livet å om hur ja ska gö me allt å framför allt me alla känslor...
Låta dem vara å deala me dem senare elr gö nått åt det nu?
Tårarna är nära å saknaden är stor :'(
Önskar inget annat än att få en kram å att någon säger att de kommer att ordna sig...
Känna närhet av någon, känna kärlek å värme. Känna att man är älskad...
Är det så mycket begärt? Förtjänar int ja det?

Nu ska ja ta mina tankar å se om de går att skingra en stund...

Av swedenbitch - 3 februari 2013 08:01

Blir snart dags å gå te läkarn så man få nått å söv på :-/
Går int att bara söva 2-3h varje natt :-(
Jag fungerar int som människa då tyvärr

Iväg å försöka jobb lit idag å se om de gå bra elr om de blir en massa tok bara. Har dock 1 energidryck kvar, så ja får hoppas att den hjälper idag. Efter jobbe bli de nog att sova lit. Måst få ta igen lit sömn som ja missat. Boka en resa å hoppas på att man kanske kan ta sig iväg en sväng snart.

3 1/2 vecka kvar innan ja flyttar också. Får hoppas det går bra i alla fall. Vill verkligen flytta nu. Känner att ja behöv de.

Tankarna finns hos en underbar person som har de tufft just nu. Önskar verkligen ja kund va där å trösta under denna svåra tid.

Näe, dags å förbereda sig för dagens bekymmer.

Ovido - Quiz & Flashcards