Alla inlägg den 2 februari 2013

Av swedenbitch - 2 februari 2013 22:19

Ropar på mig, men tråkigt å int kunna dela den me någon :-/
Saknar närhet å värme :'(

Saknar att dela livet med någon. Någon som finns där å som vill leva med en knäppis som mig ;-)

Jag har äntligen fått sovit lit. Somnade hos min vän Marcus ikväll. Sov i 1 1/2 h. Gissa om de va skönt. Är dock fortfarande väldigt trött å tankarna bara snurrar. Känslorna gör uppror å livet känns tufft :-/

Jag hoppas de blir bättre när ja väl flyttar å kommer iordning där. Jag ser det som en nystart i livet. Något som jag verkligen behöver, efter ett tufft år ifjol.

Detta år hoppas jag blir bättre å att ja får de ja önskar mig, längtar efter. Får den trygghet som många kan känna.
För just nu känner ja mig int alls trygg elr avslappnad :-(

Näe, nu bli de sängen å jobb imorrn

Av swedenbitch - 2 februari 2013 12:46

Va ja ångrar att ja int tog lägenheten från 1 februari :-( Önskar så innerligt att ja gjorde de :-/ Men e huvve dumt få resten av personen lida tyvärr.

Men men, ja e snart där för flytten. Ja önskar att de går vägen å att de int blir nå strul på vägen. Jag är slut som människa, behöv semester.
Ska sök semester i april, å då drar ja iväg en vecka. Åk bort å bara vara å int gö nått.
Sömnen är som bortblåst. Sovit 2 h inatt. Ångest å sånt jävla sug att ja int vet vart ja ska ta vägen någonstans.

Men men, de gå väl över förhoppningsvis.

Av swedenbitch - 2 februari 2013 07:27

Rusar i kroppen :-/ Ångest, rädsla, oro, glädje å sorg...
Mycke känslor på en gång.
Känslan av ensamhet är jobbigast. Jag vill ha dig nära, känna din närhet och veta att du är här hos mig.

Du e långt bort nu, men du kommer vara längre bort snart. Jag önskar med alla atomer å annat i min kropp att det blir som jag önskar.

Tankarna är många idag. Får hoppas koncentrationen int spökar allt för mycket idag :-/ Iväg å jobba dag 2 av 8. Sedan ledig två.

Saknar dig ?

Ovido - Quiz & Flashcards