Alla inlägg den 4 januari 2013

Av swedenbitch - 4 januari 2013 06:57

Jobbar detta år ;-) Jobbar nu 7 dagar innan ja e ledig :-/ Men va gö de, jobbar ju eftermiddag, så de gö int mig något ;-)

Nu ha min inneboende kommit :-) Skönt me sällskap ska ni veta. E social som människa, men behöver även min egen tid. Tur att vi kommer så bra överens, ska bli spännande å se hur länge vi kan bo ihop innan de händ nått, int för att ja tro de, men man vet aldrig.

Sitt nu på bussen å tankarna snurrar. En vän som mår dåligt å då mår automatiskt ja dåligt :-( Tyck int om de som hänt å speciellt int sättet som min vän blev singel på :-( Han har så mycke annat som händer nu, å så ska detta komma också :-( Usch säg ja bara. Jag förstår fortfarande int hur man kan gö så, när den andra har haft flera chanser att gö de face to face.

Näe, drar på musik å går in i min egen värld en stund.
Tankarna går till dig å din familj <3

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards