Alla inlägg under december 2012

Av swedenbitch - 18 december 2012 22:18

Jag förstår inte. Jag skulle aldrig göra så emot en vän. Mina vänner är de bästa som finns å ja skull göra allt för dem å för att de ska ha de bra.

De är som min familj. De finns för mig å ja finns för dem.
Men att veta att en vän mår dåligt elr på nått annat sätt int ha det bra, de gör ont i mig :-(

Jag hoppas verkligen allt blir bra å att jag åtminstone kan hjälpa någon på något sätt.

Jobbe ha gått bra. Trött å ska söva nu. Jobb imorrn igen :-)
Så ja säg gonatt.
Puss

Tänker på dig <3

Av swedenbitch - 17 december 2012 16:43

Ska jag fortsätta min väg framåt elr ska jag väga vika av från den trygga väg jag känner till?

Jag vet ungefär vart denna led väger och hur det ser ut för mig, men våga chansa och ta ett steg ut i det okända igen och hoppas på att det blir bättre??

Försöker mig på att plugga lit, men som det ser ut så e koncentrationen lika med noll :-/

Men de släpper nog snart ska ni se :-)

Av swedenbitch - 17 december 2012 10:35

Å åka hem å höra sig redo för jobb imorrn :-) Skönt me 3 dagars ledighet. Ibland behöv man de faktiskt.
Ja hoppas att de blir en lugn vecka.

Vill att denna vecka ska gå fort, då ja vet vad som vänter på fredag :-( Jag hoppas verkligen att de släpper för mig då. Jag har vart på väg å ringa dig så många gånger. Har till å med ringt till sjukhuset å frågat efter dig. Jag får som svar att du int är kvar där.

Du är saknad och älskad <3

Av swedenbitch - 16 december 2012 12:36

Till julafton. Usch säger ja bara. Vill bara att den helgen ska vara över så ja slipper den sen.

Hade en underbar kväll igår :-) Tack för att vi kunde ses igår :-) Du gör så att ja får komma ifrån allt en stund :-)
Jag vet int vad ja skulle göra om jag int hade dig i mitt liv.

Idag får vi se om de blir hemfärd elr om jag stannar tills imorgon.
Tanken var att stanna till imorgon, men vi får se helt enkelt.

Av swedenbitch - 15 december 2012 13:15

Tycker jag att jag har nu :-) Jobbar å ställt upp på jobbe nu två dagar, så ja förtjänar denna ledighet :-)

Ledig te på måndag å då beger jag mig hem igen. Borta denna helg å slöar mest faktiskt. Skönt me sällskap när man mår som man gör :-/
Hade en bra dag igår, men tankarna for iväg åt fel håll :-/ Dags å ta tag i saken nu när det känns mer som om de skulle sluta illa :-/

Ligger just nu å slöar å gör fan ingenting :-) Ja bara njuter

Puss

Av swedenbitch - 14 december 2012 05:15

Så underbart :-) Längtar så mycke te imorrn :-) Ska bli skönt å komma hemifrån en stund.

Sitt på bössen å lyssnar på musik å tankarna e på annat håll ;-)
De bästa e på jobbe idag :-D
Känns så underbart å komma dit :-) Alla e så förstående å förlåtande framför allt. Kan int tacka er nog för allt ni har gjort :-) Bättre jobbpolare å chefer får man leta efter. Kan int beskriva med ord hur tacksam jag är :-)

Näe, dags å slöa bort lit tid innan jobbe :-)
Puss

Mina tankar går till dig

Av swedenbitch - 13 december 2012 21:27

Rörig dag på jobbe :-/ Mycke nya saker som ska in å man känner sig helt snurrig innan allt e klart :-/ Men tro de gick ganska bra ändå faktiskt :-)

Trivs så underbart me alla på jobbe, mitt underbara team, mitt lit knäppa andra team. Min underbara TL å min snälla andra TL :-)

Kan fan int ha de bättre :-) Med tanke på allt som hänt så känns de bra å ha ett leende på läpparna igen :-) Tror min TL ser skillnad på mig också ;-) Känns bra när hon kommer å ger en beröm å man känner att man gör något bra. Det är så de ska va på ett jobb :-)

Jobb imorrn igen å sen ledig i 3 dagar :-) Skönt me lit ledighet faktiskt. Vi får se va som händ efter nästa vecka, då ja ska ha ett möte me min andra TL *nervös*

Nu bli de sänga så man e utvilad å ork bröka me alla imorrn igen ;-)

Puss

Av swedenbitch - 13 december 2012 04:39

Å ja e pigg å vaken sånne tidigt på mörra :-) Helt otroligt :-) Blir helt impregmerad av mig själv ;-)

Iväg å va KING på jobbe snart. Bussa går om ca 30 min, men de e lugnt för min del.

Natten var helt okej, känner mig utvilad å pigg, men tröttheten kommer nog att komma sakta men säkert idag :-/ Men va faen, sånt e livet.
Måst försöka se positivt i allt mörker som är, fast det är tufft.

Näe, dags å fylla flaskan me vatten å bege sig iväg snart

Btw VILL HA LÖRDAG NU!!

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards