Alla inlägg den 30 september 2012

Av swedenbitch - 30 september 2012 18:37

Har många funderingar kring livet just nu..
Det är mycket som försiggår i mitt huvve som jag har svårt att få ner tyvärr..
Jag vet int vart jag ska göra av alla tankar och funderingar som jag har faktiskt..
Jag vet då en sak att det gjorde ont det du gjorde..:( Förstår int att det blev som det blev...

Men vad göra...

Det gör ont i mig att veta att du int ser mig för den jag är. 
Jag förstår int varför det är så svårt att förstå att jag är den jag är och kan inte göra något åt de.
Jag är en frispråkig människa och jag har mina vänner som jag älskar över allt på denna jord.


Mina vänner som jag har kvar, finns alltid för mig. Jag vet att jag kan lita på er.
Jag vet att ni inte är speciellt många, men de som finns är guld värda..:) <3

Jag önskar bara att vi sågs lit oftare än vad vi gör..Men ni vet att ni alltid har en plats i mitt hjärta..

Å så kommer den tråkigaste av alla tråkigheter...
Imorgon är en jobbig dag..:( 
Det är nämligen min pappas årsdag...:'(
Jag förstår int att vi redan är där igen..


Det är jobbig redan men det kommer att bli tufft igen..:( 
Det är svårt att fatta att det har gått sådan lång tid redan...
Men den dagen kommer vara kvar resten av livet...

Nu ska ja duscha lit å sen får vi se vad som händ...
Puss puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards