Alla inlägg den 9 september 2012

Av swedenbitch - 9 september 2012 19:28

Då sitter man framför bloggen igen och ska försöka att få ner lit vettiga ord också..
Det är int lätt alla gånger å komma fram till vad man vill ha sagt elr få ner det för den delen.
Vissa tar åt sig och de blir en massa missförstånd och skit. Orka med sånt då...

Men de behöv int läsa om de int vill...Tvingar ingen att läsa utan man gör det på egen risk faktiskt.
Jag är int den som är den faktiskt..
En vecka kvar på semester också, får se vad som händ under den veckan..Vet att jag måst till skolan en sväng.

Men vi får se om ja kom dit elr hur de blir..
E int riktigt kry tyvärr, men jag ska då försöka att göra det bästa av situationen..
Står fortfarande i valet å kvalet om jag ska flytta elr int. Får se om ja flyttar till en annan lägenhet i Bollnäs, elr te Söderhamn elr om de blir blir så att man flyttar hem igen..
Vet att de finns de som vill att jag ska flytta hem, men kan int göra de för att de vill, utan jag måst följa mitt eget hjärta å lyssna på vad de säger...


En annan sak som jag har lärt mig, å det är att man int ska lita på folk. De säg int sanningen till en. Man får reda på det på omvägar å de sårar hårdare än att de säger som det är direkt till en. Men jag skiter i detta nu å kommer nog att välja mina vänner med omsorg. Vi får se om jag ens kommer att prata mer med dig...
Du har gjort något som jag verkligen int tål hos folk å de e å ljuga för mig. Varför int bara vara ärlig å säga som de e istället..
Varför hålla på som du gör?? Vad är det som gör att du int kan säga som det är till mig??

Men men, skit de samma...Jag är tacksam för de jag har i mitt liv..:)
Å de finns en som har fått en speciell plats hos mig faktiskt...;)
Tack för att du finns å kom in i mitt liv..;)

Pöss pöss

Av swedenbitch - 9 september 2012 18:31

Varför har folk så svårt att vara ärlig för? Säga som det är å slippa en massa onödigt lidande. Jag förstår int varför det är så himla svårt.
Man sårar mindre om man är ärlig emot folk. Det som tar hårdast är när man int är ärlig emot andra.


Jag är ärlig emot alla. Men de finns tydligen de som tyck att det är okej att int va ärlig emot mig. Sådana människor har int i mitt liv å göra alls faktiskt. De har ingen plats hos mig.
Jag verkligen tycker illa om folk som int är ärlig emot mig.


Men men, ja vet vilka som är mina sanna vänner å de är ärliga emot mig.
Nu bli de å slappa å sen sängen tro ja
Pöss pöss

Ovido - Quiz & Flashcards