Alla inlägg den 3 september 2012

Av swedenbitch - 3 september 2012 13:50

Å min första vecka på semestern också..:)

Kan int bli bättre tycker jag än vad det är nu..:)
Visst saknar ja mina kollegor, men ja kommer ju tillbaka te jobbet så fort ja haft min semester..;)
Tro nog att de klarar sig ganska bra utan mig..
Men de kommer att bli lit å retas när ja väl kommer tillbaka å då speciellt me en kille som kom tillbaka från semestern idag...Hihi


Jag har det bra som jag har det nu...Lit svårt å förstå vad folk vill bara...Ja fattar int helt enkelt vrf det ska vara så svårt att int säga hur man vill ha det å få det ur sig så att det blir lättare för en annan att veta om man ska stanna elr gå. Håller på att kolla vilka som verkligen är ens vänner och som kommer att stanna den dagen man behöver dem.
Jag vet att de finns de som verkligen stannar oavsett vad som än händer, medans andra går så fort man behöver deras hjälp. Jag stannar hos mina vänner oavsett vad. Jag försöker att ställa upp så gott jag kan.
Jag gör det jag orkar och resten får de fixa själva. Allt kan jag inte hjälpa dem med. Jag är int mer än människa jag heller.

Näe, dags å göra sig iordning å kanske dra in te stan en sväng å sen får vi se vad som händer ikväll..:)
Imorrn blir de en sväng te Gävle å sen efter det blir de nog hem...
Om jag int stannar kvar å åk hem på onsdag istället..
Vi får helt enkelt se vad som händer..
Pöss pöss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards