Alla inlägg den 2 september 2012

Av swedenbitch - 2 september 2012 20:19

Denna söndag har varit helt okej faktisk...
Tagit det lugnt och slöat hela dagen nästan...Filmdag verkligen....

Ska hoppa ner i badet snart å sen blir de nog sängen alt soffan å en film..Upp tidigt imorrn å tvätta å sen får vi se vad dagen har att bjuda på...
Ska ner te skolan nästa vecka också, å sen blir de nog hem å ta det lugnt också...
Semestern började bra i alla fall..:)
Vin å lit öl å go mat..;)

Kan fan int bli bättre faktiskt...


Ska försöka att träffa mina underbara när jag åk ner te skolan också, då jag int träffar dem så ofta tyvärr..
Ta en sväng förbi graven också å så huset tror jag när jag ändå e nere....
Men vi får se om de har tid å träffa mig också...Kan ju alltid hoppas att de har tid i alla fall..

Näe, nu har ja int tid med er längre...
Läs å njut å kommentera gärna..
Pöss pöss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards