Alla inlägg den 1 september 2012

Av swedenbitch - 1 september 2012 16:26

Förlåt att jag inte uppdaterat förrän nu, men jag har jobbat som en tok och har varit helt slut på kvällarna..
Men nu blir det andra bullar faktiskt..
Har semester nu i 2 veckor :) Då ska jag njuta å bara ha det bra..
Ska dessutom åka te skolan en sväng  se vad som händer där...
Ska verkligen se till att fixa det nu, så jag kan få göra det jag verkligen vill senare..

Sen ska jag även ta tag i mitt körkort å se till å bli klar me de också..
Ska bli skönt den dagen man har det faktiskt. Man behöver int vara så beroende av buss/tåg utan då e det bara å dra om det är så...

Ikväll blir det å dricka lit å ta det lugnt..
Behöver int så mycket för att jag ska må bra faktiskt..Håll på å tvättar nu också, så det är lit å göra innan man börjar dricka...
Imorrn är det dags å fylla kärring också..;) Haha...Elr kanske inte..
Men jag känner mig int så gammal utan bara lit...
Det tar int så mycket på krafterna, men jaag vet int riktigt hur jag ska ta det..
Ja blir 28 å många tycker säkert int de är så mycke, men för en annan så e det ganska mycke..Just för att snart så fyll man 30...;)
Men jag har några saker som jag ska göra innan jag fyller 30 också, å de kommer jag se till att fixa också..:)

Hämtade mina byxor idag..Har tappar 2 storlekar :) Känns riktigt nice att man har fått ner lit faktiskt..
Å mer ska försvinna också..Ska sätta fart med träningen nu också under semester å sen verkligen se till att hålla i den.

Näe, dags för tvättstugan...

Pöss pöss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards