Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av swedenbitch - 17 augusti 2012 20:58

Nu e det bara 2 veckor kvar innan det är dags för mig att bege mig till Norrland igen...
Ska upp te skolan å se vad som händer å få schema å lit andra saker. Ska se till att anpassa jobbe efter det och hoppas på det bästa..


Var å kollade på lägenheten igår :)
Å ja vill verkligen ha den faktiskt..Vill vill vill 

Å jag hoppas verkligen att jag får den också. Den var riktigt fräsch å fin. Stort badrum med badkar. Skulle sitta perfa den faktiskt.
Men jag ligger 2:a å jag hoppas verkligen int att de blir någon som tar den. Men blir den int min så e det väl bara å söka vidare så att säga, men än så e det inte...


Kan ju int bli besviken om jag int får den faktiskt, men ni kan väl vara snäll å hålla en tumme för mig i alla fall..:)
Sen efter titten på lägenheten åkte jag till Viken en sväng å träffade på Kristoffer :)
En vän som jag int sett på 5 år..Det var jättekul å träffa honom igen faktiskt..
Vi ska ses flera gånger..Kul å sitta å snacka minnen, men problemet var att han int kom ihåg så mycke haha..
Men men, de va kul å se han igen i alla fall..

Idag åkte jag förbi mamma å blev bortskämd en stund..
Nu e ja hemma igen å ska ta å hoppa in i duschen å sen bli de å slökolla på teve resten av kvällen/natten..
Pöss pöss

Skapa flashcards