Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av swedenbitch - 13 augusti 2012 19:07

Å bege sig emot Gävle å kolla på lit läganheter. Ska nämligen försöka mig på att titta på två stycken när jag åker ner på torsdag. Få se om jag eventuellt får med mig mig underbara vän som sällskap också.


Lärade gå hem från jobbet idag :( Kände mig inte alls bra :( Blir hemma imorgon också, å blir jag int bättre, så blir de sjukhuset. det som är jobbigast, är trycker över bröstet. Får se hur de blir...

Annars e det bra me mig...Livet leker å ja försöker att hänga med så gott jag kan.
Nu e det som sagt 3 veckor kvar innan skolan börjar...
Börjar bli lit smått nervös, men jag tror att de kommer att gå bra...
Ska gå i Skellefte å flytta mitt upp i allt till gävle.
Vi får se hur de går med allt. 


Har dessutom en underbar person i mitt liv som kom in och vände upp å ner på allt...
Jag vet inte hur jag ska göra med allt...
Men det känns så skönt att du kom in när du kom in i mitt liv...


Näe, dags å gö nått vettigt ikväll släppa datorn..
Pöss pöss


Av swedenbitch - 13 augusti 2012 06:00

Nu e det bara tre veckor kvar innan skolan å min semester börjar :-) Ska bli skönt me lit ledighet. Ska söka en extra veckas semester idag. Måst nästan ha 2 veckor, då första kommer att bestå av resande å plugg å planering.

Men ja ser sjukt mycket fram emot detta faktiskt :-) Ska bli riktigt kul :-) Ska börja kolla på böcker också, så man e lit förbered i alla fall. Å ja vet att böcker int e billiga, men de gå nog ändå.

Senare denna vecka bli de å åk ner te Gävle å glöma på lägenheter å se om man ev får en av dem. Skull va great om ja kunde få en av dem i alla fall. Ja hoppas nästan på 1:an, men en två skull int sitta helt fel heller.

Näe, dags å snygga te sig lit å bege sig te jobbe å bröka lit
Puss puss

Skapa flashcards