Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av swedenbitch - 9 augusti 2012 21:04

Ska bli spännand å se hur länge man kommer att kunna kombinera 100% studier med 75% jobb...
De kommer att bli tufft, men ja har inget emot utmaningen faktiskt..
Ska dessutom flytta ner till Gävle också...
Men får se om de blir då jag vill, elr om ja måst vänt lit på de..

Ska i alla fall upp te Skellefte å börja skolan den 3 september, men vänt på svar från Gävle å ja hoppes ja kommer in där, så ja kan göra min utb där istället..
Blir lite närmare om int annat...


Sen vet ja inte vad som händer i mitt liv.
Jobb å slit som vanligt..JObbar 6 dagar denna vecka, nästa vecka e de bara 3, men då går ja nog ut å jobbar mot komp någon av dagarna tro ja..
Vi få se va som händer...


Ja trivs me livet som de e...Saknar dock någon att dela det med, men de kommer nog ska ni se...
Det är när man slutar leta som de dyker upp....Å då kan de bli fel om man int e redo..
Jag vet vad jag vill med mitt liv och jag vill hitta någon att dela mitt liv med och skaffa familj med.

Jag vill så gärna ha en liten, så de e int sant..
Har fått tillbaka de känslorna mer å mer nu faktiskt. Jag vet att de kan bli fel för vissa, men jag kan int hålla dessa känslor inom mig hur länge som helst tyvärr.
Men jag hoppas att en dag ska ja få kunna ge den kärleken till ett barn. När jag ser på hur mina vänner är med sina barn och all den kärlek som de får å framförallt ger sina barn, så känner jag att jag också vill kunna ge dn kärleken till ett eget barn.


Näe, dags å slänga sig i duschen å sen får vi se va kvällen bjuder på...

Pöss pöss

Skapa flashcards