Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av swedenbitch - 1 augusti 2012 15:15

Ska jag kanske flytta...:-) Har ställt upp mig på 3 lägenheter å hoppas på att jag får någon av dem i alla fall..
Två i Bollnäs å en i Gävle. Jag hoppas att jag får någon av dem i alla fall...
Jag vill verkligen detta och jag önskar av hela mitt hjärta att det går som jag vill...


Skolan börjar snart, elr om 1 månad och jag hoppas det går vägen för mig.

Jag vill verkligen detta så jag kan komma vidare i mitt liv, men de jobbiga kommer att bli att pendla tyvärr.
Har sökt igen till Gävle, så jag hoppas att de finns plats där istället. 
Annars får jag pendla till Skellefte..


Jag förstår mig inte på dig. Du vet att du alltid kan prata med mig oavsett vad klockan är på dygnet, men du pratar inte med mig ändå. Jag finns alltid för dig å kommer att göra det till den dagen du ber mig gå.

Jag vill att du ska ha de bra och jag vill att du ska vara lycklig. Stöt inte bort mig.

Var ärlig emot mig och säg vad du vill och hur du känner, så jag vet. 


Sitter här och tråkar. Vill prata me dig men vet inte vad jag ska säga. Vill bara höra din röst elr få ett mess av dig. Vad kommer att hända nästa gång vi ses? Kommer det att vara stelt elr kommer det att vara som när vi sågs sist??
Tankar å funderigar...
Dags å gå ut i solen tror ja..
Puss

Av swedenbitch - 1 augusti 2012 10:42

Jag måste flytta...Kan inte bo kvar i lägenheten längre...Det känns inte bra att bo där jag bor nu...
Ska leta mig neråt tror ja...Till mina gamla hemtrakter, men inte till Sandviken, utan de blir nog till Gävle i sådana fall..
Jag måste få en chans att börja om från början och hoppas på att det blir bättre och att jag för en gångs skull kan leva ett normalt liv.


Jag har absolut inget emot Bollnäs, men jag känner att jag måste få en chans att kunna göra det jag vill med mitt liv och att kunna dela livet med någon som tycker om mig för den jag är och inte göra mig till någon som de vill ha.
Jag är min egen person och väldigt speciell. Jag vet också att det inte finns många som klarar av elr kan acceptera mig för den jag är, men jag tänker inte ändra mig för någon. Int ens för kärleken.


Hemma från jobbet idag pga matförgiftning. :( Så förbannat less på att inte kunna gå till jobbet och vara där och göra mitt jobb. Jag har inget emot jobbet, men som de känns nu så vill jag verkligen tillbaka dit å bråka me mina kollegor och me kunderna haha..
Men vi får väl se om jag kommer iväg imorrn. Vad ska jag annars ta mig till. Jag vill inte vara hemma. Jag vill göra något vettigt på dagarna.
Jag har kommit in på skolan och den platsen tänker jag ta. Jag hoppas att jag kan komma in i Gävle istället för i Skellefte då det blir bättre och smidigare att pendla och kombinera med jobbet.
Snart dags å göra lit mat å se om man får behålla den. 


Bloggar senare...
Puss

Skapa flashcards