Alla inlägg den 31 juli 2012

Av swedenbitch - 31 juli 2012 18:26

Vad ja e less på magen nu alltså :-( Den bara krånglar å har sig :'(
Jag som kände mig pigg å bra tidigare idag, å så nu på kvällen var de kört igen :'( Yrsel å så svartnade det framför ögonen på en.
Bara å gå hem tyvärr :-(

Jag som ville jobba hela passet men int då. Får nog bli hemma imorrn å kurera mig tro ja. Sen bli de å kämpa på resten av månaden å fixa detta, så man får lit pengar i augusti :-) Då bli de både de ena å de andra :-)
Pöss Pöss

Av swedenbitch - 31 juli 2012 07:20

Då e man uppe springer igen. Jobbe väntar å magen protesterar fortfarande. Jag förstår int hur de ska sluta faktiskt :-/

Annars idag blir de jobb å jobb å sen hem å sova för att jobba imorrn igen.
Blir ett kort inlägg nu, får skriva mer senare
Pöss Pöss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards